all-gifted

پربیننده ترین مطالب
  • ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۰ اولی
محبوب ترین مطالب
  • ۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۲:۴۹ صدمی

دومی

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۱۱ ق.ظ

تو سر من یه بیمار روانیه و یه روان شناس، که هردوشون منم و مدام با هم کلنجار میرن...

۹۴/۰۶/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
س.

نظرات  (۳)

میگن خدا آدمو ساخت . . . نه؟
یا که میگن آدمائن که خدا رو ساختن؟

من میگم هرکی "خود" رو شناخته
تو زندگی برده و بقیه باختن

; )
پاسخ:
‎:):
سلام.
متنی قدیمی می خوندم از جوهره ی انسان و ذاتش و اینکه از ابتدا از دو چیز متفاوت خلق شد.
یه دوقطبی بسیار قوی ایم ما. و خب مسئله اینه که کدوم قطب بیشتر نمود پیدا می کنه.
دی:

پاسخ:

سلام. دوست دارم بخونمش:دی

ممنون

مال من نمیدونم چرا دیوونش برای خودم بشدت خوب کار میکنه روانشناسه برا بقیه 😐
پاسخ:
در کل حساب کنیم دید سوم شخص چیز خوبیه:-؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی