all-gifted

پربیننده ترین مطالب
  • ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۰ اولی
محبوب ترین مطالب
  • ۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۲:۴۹ صدمی

نوزدهمی

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۴ ق.ظ

من چقدر تحسین کردم جمله ی آخر رمان برباد رفته رو، وقتی که اسکارلت فکر می کرد همه دنیاش خراب شده. اشک هاش رو پاک کرد، شاید حتی لبخندم زد، و با اینکه کسی نبود که بشنوه، گفت: فردا بهش فکر می کنم!

۹۴/۰۷/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
س.

نظرات  (۹)

کاش فرداش بخندی و خوشحال باشی...
پاسخ:
‎:)‎
جدا فوق العاده است.
یعنی خب واقعا اگه فردا نبود، اگه آینده نبود اگاه زمان به این شکلی که ما درکش می کنیم و می گذره، اگه تغییرات اگه همه ی اینا وجود نداشت فکر می کنم اصلا زندگی هم وجود نداشت.
زندگی و تغییر دو چیز کاملا جدا نشدنین.
و خب این همیشه امید میده برای طی کردن مسیری که پر از خار و سنگ و ایناست.

ولی یه چیزی، اگه فردا بدتر از امروز باشه چی؟
همین الان این سوال به ذهنم رسید.
فک کنم تنها راهش اینه که در کنار اون امیده، از امروزمون بهترین استفاده رو ببریم.
پاسخ:

امید تنها چیزیه که ته جعبه پاندورا، برای آدما موند...


آره تنها راهه:-؟

البته اگه فرداش همچنان موضوع براش انقدر اهمیت داشته باشه که بهش فکر کنه :)
پ.ن. : این بیستمی هم اگه میشه زودتر بنویسین که رُند شه :D
با تشکر :)
پاسخ:

وقتی انقدر مهم بوده که موکولش کنه به فردا، که براش صبر کنه، فرداشم بش میرسه.


پ.ن: چشم:دی

هااا! فردا ک بشه میشه راحت تر گف فاک ایت اصن باو!
پاسخ:
گاهی آره...
هممم! گاهی!!!
پاسخ:
فاک ایت...
همین که می تونه فکر کردن درباره شو موکول کنه به فردا یعنی میتونه کلا بیخیالش هم بشه :)
پاسخ:

بستگی داره! گاهی میشه اصلا تو همون لحظه بش -به مشکله- فاک نشون داد و بی خیالش شد. گاهیم انقدر زیاده -مث اتفاقی که برا اسکارلت میفته- که آدم مجبوره به یه زمان دیگه موکولش کنه که... هممم زیرش له نشه. گاهیم این مسکنِ موکول کردن، با وجودیکه نمیتونه درد رو از بین ببره، وقتی اثرش می ره، چیزیم از درده باقی نمونده:دی


من کامنت قبلی رو تفسیر ب رأی کردم:دی

۲۶ مهر ۹۴ ، ۰۱:۰۱ تکه پاره ها
کلا من مثل داریم

میگم کار فردا رو به امرو ندادو :-"
پاسخ:
=))) عالیه:-"
اصن همین جمله هاش اسکارلتو اسکارلت میکنه دیه
خسته م هستا! میخواد فردا بفکره :-D
پاسخ:
هوووم. آره خیلی نازنینه 😍

من چقد با این‌داستان زندگی کردم.. چقد خوب شد که دوباره یادش افتادم با این‌پستت..

شاعر میگه، فردای من.. خیلی وخته که گذشته ازش! :دی
پاسخ:

:]


چه غم انگیز میگه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی