all-gifted

پربیننده ترین مطالب
  • ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۰ اولی
محبوب ترین مطالب
  • ۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۲:۴۹ صدمی

سی و ششمی

چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶ ب.ظ

Vivire y Morire

A lo mejor no te has dado ni cuenta
 De que tu y yo ya no somos como ayer
 A lo mejor es que tienes miedo
 De que me vaya y no me vuelvas a ver
 Pero tienes que dejarme marchar
 Hay otra vida que me espera mas alla
 Y si la suerte la llevo detras
 No te preocupes que no voy a cambiar
 Vivire y morire
 Pero en tus brazos yo acabare
 Aunque lo nuestro no siga igual
 Cierro los ojos y contigo estare
 Vivire y morire
 Y desde el cielo te mirare
 Aunque lo nuestro no siga igual
 Al final sabes que te esperare
 A lo mejor es que tu te crees
 Que con el tiempo te olvidare
 A lo mejor es que tienes miedo
 De que te pueda dejar de querer
 Pero tienes que dejarme marchar
 Hay otra vida que me espera mas alla
 Y si la suerte la llevo detras
 No te preocupes que no voy a cambiar
 Vivire y morire
 Pero en tus brazos yo acabare
 Aunque lo nuestro no siga igual
 Cierro los ojos y contigo estare
 Vivire y morire
 Y desde el cielo te mirare
 Aunque lo nuestro no siga igual
 Al final sabes que te esperare
 Y donde brille el sol alli estare
 Y donde brille el sol te esperare
 Vivire y morire
 Pero en tus brazos yo acabare
 Aunque lo nuestro no siga igual
 Cierro los ojos y contigo estare
 Vivire y morire
 Y desde el cielo te mirare
 Aunque lo nuestro no siga igual
 Al final sabes que te esperare



شاید هنور متوجه نشدی


که من و تو دیگه مثل دیروز نیستیم


شاید هنوز بترسی


از اینکه برم و دیگه من رو نبینی


اما باید بذاری برم


یه زندگی دیگه اون طرف منتظرمه


و اگه بخت یازی کنه


نگران نباش، من تغییری نمی­کنم


زندگی می­کنم و می­میرم


اما تو آغوش تو تموم می­شم


با اینکه اوضاع برای هردومون یه جور ادامه پیدا نمی­کنه


چشم­هام رو می­بندم و با تو می­مونم


زندگی می­کنم و می­میرم


و از آسمون بهت نگاه می­کنم


با اینکه اوضاع برای هردومون یه جور ادامه پیدا نمی­کنه


آخرش می­دونی که منتظرت می­مونم


شاید فکر کنی


که با گذر زمان فراموشت می­کنم


شاید می­ترسی


که بتونم دست از خواستنت بردارم


ولی باید بذاری برم


یه زندگی دیگه اون طرف منتظرمه


و اگه بخت یاری کنه


نگران نباش، من تغییری نمی­کنم


زندگی می­کنم و می­میرم


اما تو آغوش تو تموم می­شم


با اینکه اوضاع برای هردومون یه جور ادامه پیدا نمی­کنه


چشم­هام رو می­بندم و با تو می­مونم


زندگی می­کنم و می­میرم


و از آسمون بهت نگاه می­کنم


با اینکه اوضاع برای هردومون یه جور ادامه پیدا نمی­کنه


آخرش می­دونی که منتظرت می­مونم


و اونجایی که خورشید می­درخشه، اونجا می­مونم


و اونجایی که خورشید می­درخشه، اونجا منتظرت می­مونم


زندگی می­کنم و می­میرم


اما تو آغوش تو تموم می­شم


با اینکه اوضاع برای هردومون یه جور ادامه پیدا نمی­کنه


چشم­هام رو می­بندم و با تو می­مونم


زندگی می­کنم و می­میرم


و از آسمون بهت نگاه می­کنم


با اینکه اوضاع برای هردومون یه جور ادامه پیدا نمی­کنه


آخرش می­دونی که منتظرت می­مونم




۹۴/۰۹/۱۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
س.

نظرات  (۳)


کاش ترجمه‌شم می‌ذاشتی بانو! 
پاسخ:
چشم میذارم😊

واو.. چقد خوبه.. چقد خوبه..
لینک دانلودشم میذاری؟ :همر:


پاسخ:

میذارم

‎:)‎

۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۶:۴۳ محمد فائزی فرد
ممنون بابت ترجمه.
پاسخ:
ممنون از سر زدنتون... ‎:)‎

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی