all-gifted

پربیننده ترین مطالب
  • ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۰ اولی
محبوب ترین مطالب
  • ۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۲:۴۹ صدمی

سی و نهمی

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۱ ب.ظ

از آدمایی که بی قید و شرط دوستون دارن بترسین. کسایی که می­گن اصن عجیب نیس که یه چیز بی­جون هم تو رو دوس داشته باشه. از کسایی که می­گی فلانی چطور جرات کرده عاشق من بشه، می­گن حق داره خب. از کسایی که شما رو از همه مهم­تر می­دونن. از کسایی که ازتون ناراحت نمی­شن... خیلی خیلی بترسین. خب؟


۹۴/۰۹/۲۶ موافقین ۲ مخالفین ۰
س.

نظرات  (۴)

...
پاسخ:
گرگه کام عان!
از این بى دهنا..
پاسخ:
سول جانم...
برای چی؟
پاسخ:

کیستی تاریکی؟

سخته توضیحی که منظورمو بیان کنه دقیق.. چون چیزای بت میدن ک اگه ی روز ازت بگیرن، خرد میشی.. میدونی؟ چیزایی که ی بخشی از وجودت میشن و بعدا وقتی نداشته باشی شون، انگار یه تیکه ت از بین رفته...

و خب، چون نمیتونی بفهمی چی ناراحتشون میکنه، به خاطر اینکه ازت ناراحت نمیشدن...

عه عه من اینو عم نعیده بودم. حال ندارم حرف فلسفی بزنم امروز خدایی، در کل اینکه نترسین:))
حتی میتونین یه احساس شیطانی درونتون داشته باشید که اگه من واسه اون اینجوریم اونم واسه من اینشکلیه خب:)) میدونی چی میگم؟:))
پاسخ:
خب... حرفی نداره. اقرار می کنم همینطوره...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی