all-gifted

پربیننده ترین مطالب
  • ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۰ اولی
محبوب ترین مطالب
  • ۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۲:۴۹ صدمی

چهلمی

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۴ ب.ظ

دو ساعت و نیمه نشستم با کلافگی تمام، یک در میون به خط­های ترجمه و پروژه دانشگاه و اون یکی پروژه­هه و وبلاگ خیره می­شم و کلمه­های کوفتی نسبتا غیر قابل تلفظ آلمانی رو با حروف تعریف­شون تو سرم مرور می­کنم و به این فکر می­کنم که حتی کاپوچینو با کاکائو هم نمی­تونه حا­لمو خوب کنه و درباره پست قبلی توضیح می­دم و اینکه چرا نوشتمش و سعی می­کنم دوباره یهو افسرده نشم ... بعد یهو چشمم می­خوره به یه غلط تایپی بی­نظیر تو ترجمه­م. به جای "به فال نیک گرفتن" نوشتم "به فاک نیک گرفتن"


 

بیاین زندگی رو به فاک نیک بگیریم اصن ^_^


۹۴/۰۹/۲۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
س.

نظرات  (۲)

همانا من دیه نمیتونم ازین عبارت استفاده کنم
پاسخ:
منم هربار بم میگن یواش غذا میخوری از خنده منفجر میشم. این به اون در :-"
آقا این سیستم دنبال کردن بلاگ بیان خیلی خره:/ وقتی ده تا رو پشت سر هم آپ میکنی نمیتونه بهت بگه که طرف پست جدی زده یا نه:/ آخریشو نشون میده فقد:/
خلاصه که بعد از فهمیدن این مسئله داشتم تک تک بلاگارو میگشتم اگین، برخوردم به این. و سه دقیقس که مث مبتلایان به سندروم داون دارم میخندم:/)
تو عالیی دختر:))
پاسخ:

خب من که شماره می زنم دیه معلومه چندتا آپ کردم :نگاه بی دهن:


سخت نگیر عشق جان:))

و البته هرچی تو بگی. خر است و تمام^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی