all-gifted

پربیننده ترین مطالب
  • ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۰ اولی
محبوب ترین مطالب
  • ۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۲:۴۹ صدمی

چهل و ششمی

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶ ب.ظ

حالا اینکه من اشتباهی به جای قرص آهن، کلد استاپ خوردم و این قرصه بدجور منو کرخت و بی­حال می­کنه قبول، تقصیر خودمه، عوضش هم نزدیک بود با سر پرت شم تو آشپزخونه. اینم که عصبی شدم و در یه حرکت انتحاری احمقانه، وقتی صدای فن کیس رو اعصاب بود، جای خاموش کردنش و چک کردن اینکه چی تو فنه گیر کرده یه خودکار فرو کردم بین پره­هاش که صداشو ببُره هم قبول، بعدا که خراب شد نتیجه­شو می­بینم. اینم که ویراستار فصل شش تا بیست رو ازم می­خواست و من فکر کرده بودم یک تا پونزده رو می­خواد –قبلا یک تا شش رو فرستاده بودم و یادم نبود الان- و رسما گیر افتادم هم قبول، باید زودتر تصمیم می­گرفتم تمومش کنم.


ولی اینکه این وسط وقتی دارم با دستکش آشپزخونه آب­جوش رو می­ریزم تو کتری که چای سبز درست کنم، بخار آب­جوش دستکش رو می­چسبونه به انگشتم دیگه ظالمانه­ست. الان من چجوری تایپ کنم خب؟ -_-



۹۴/۱۰/۰۵ موافقین ۲ مخالفین ۰
س.

نظرات  (۶)

۰۶ دی ۹۴ ، ۰۱:۰۵ گرگه ام نصفه شب با گوشی

فردا یادم بنداز دوا کنم بات الان میخام بخابم.

(قبلا سر همه شون بحث کردیم البته ولی دلیل نمیشه من بازم نبحثم o o ) :دی

ترجمه: خو مراقب باش -_- عععععع -_-

پاسخ:

:دی


مراقبم‎خب😶

تیک ایت ایزی مای کت:دی
خخخ
پاسخ:
:))
۰۶ دی ۹۴ ، ۰۷:۰۳ محمد فائزی فرد
بعضی وقتا انگار خدا با آدم لجش می گیره. دی:

پاسخ:

اصن شما منظور منو میفهمی فقط


:سمانه پنج ساله: :دی

من :|
کیس :|
فن :|
خودکار :|
و همچنان من :| (-__-)
پاسخ:

خودکارم سالمه :-"

۰۶ دی ۹۴ ، ۱۷:۴۳ تکه پاره ها
خود کار یکم زیاده روی نبود ایموجی بی دهن
پاسخ:
خو وقت نبود کام رو خاموش روشن کنم -_- :دی
مراقب خودت باش لطفا .-. من که اونجا نیستم پیشت :((


پاسخ:
مراقبم مراقبم! از این ب بعد مراقت یاد میگیرم اصن عشق😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی