all-gifted

پربیننده ترین مطالب
  • ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۰ اولی
محبوب ترین مطالب
  • ۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۲:۴۹ صدمی

چهل و نهمی

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۰۳ ب.ظ

دکمه شیفت و کنترل سمت راست کیبردم خراب شدن. به محض اینکه بهشون اشاره می­شه گیر می­کنن و وقتی می­خوام به تایپ –ترجمه­م- ادامه بدم، جای نوشتن هی تنظیماتش رو تغییر می­ده. بعد از مقادیر زیادی بحث و سعی در قانع کردن ملت که این دکمه­ها الان بیشتر دارن کارم رو خراب می­کنن و اصلا بودن­شون فایده­ای هم نداره دیگه، تازه ضررم هست، از جا درشون آوردم.


دو تا دکمه هم توی سرم هست که اگه بتونم اونا رو هم موقتا از جا دربیارم خیلی خوب می­شه.



پلاس: دکمه­های سمت چپ هستن الان. ولی به جای خالی سمت راستیا احتیاج دارم که عادتش از سرم بیفته:/


پلاس دو: می­دونم باز دارم به زبون خودم –زیادی تمثیلی و حتی مصنوعی- حرف می­زنم. :/ کیبرد مغزمم خراب شده:/


۹۴/۱۰/۰۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
س.

نظرات  (۱)

به خاطر کیبورد دقایقی سکوت میکنم و به کیبورد جلوروم خیره میشم باشد که لطف خدا شامل بقیه اجزای پی سی شود
پاسخ:
من مراقبت این شکلی بلدم خو:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی