all-gifted

پربیننده ترین مطالب
  • ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۰ اولی
محبوب ترین مطالب
  • ۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۲:۴۹ صدمی

چهل و هشتمی

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۳۹ ب.ظ

چند سال پیش یه فیلم ترسناک دیدم که توش یه موجوداتی میومدن آدما رو می­بردن مغزشون رو دستکاری می­کردن و برمی­گردوندن. اونا نمی­فهمیدن چه بلایی سرشون اومده... بعضی آشناهاشون می­فهمیدن یه چیزیشون شده ولی هیچ­کس نمی­تونست کاری کنه! بچه نبودم، ولی ترسیدم. خیلی ترسیدم! شبا کابوسش رو می­دیدم! و خب من فکر کردم کلا نباید فیلم ترسناک ببینم. چند هفته پیش تین­ولف می­دیدم و خب، فصل پنجم اون هم یه همچین موجوداتی میان... مغز و سیستم عصبی و حتی بدن نوجوونا رو دستکاری می­کنن، اونایی که بدنشون جواب بده رو برای مصالح خودشون استفاده می­کنن و بقیه رو می­کشن... کابوس من عوض شد. مسئله همون بود، نوع بیانش تغییر کرد.


داشتم بهش فکر می­کردم و –فکر کنم نوجوون بودنِ اونایی که تو تین­ولف قربانی می­شدن بم یه سرنخ داد- دیدم مگه این همون بلایی نیست که سر ما میارن و بهش می­گن بزرگ شدن؟!


۹۴/۱۰/۰۸ موافقین ۳ مخالفین ۰
س.

نظرات  (۳)

۰۸ دی ۹۴ ، ۱۴:۱۵ کـولـی :)

منم به‌این‌چیزا خیلی فک می‌کنم.. به‌بهونه بزرگ‌شدن، از تمام احساس‌ها و عواطف و اندیشه‌های رنگارنگ کودکی دور می‌شیم. با عاقل‌تر شدن ِ آدم، ذهنش محدودتر می‌شه و دیگه نمی‌تونی ساده بخندی، ساده درک کنی، ساده دوس داشته باشی، ساده حس کنی.. 

مث یه‌کامپیوتر و ماشین می‌شی که خارج از قوانین و برنامه‌هاش نمی‌تونه چیزی رو درک و حس- حس؟- کنه.. 

کاش می‌شد بزرگ نشد. :(
پاسخ:
نه دقیقا...! فقط میگم نترسیم. هوم؟
بخدا گل گفتی :|
و میدونی؟
همین بزرگ شدن هم خودش ترسناکه...
پاسخ:
اوهوم...
پس نتیجه فیلم نبینیم

+نتیجه گیری فوق هیچ گونه اثباتی ندارد
پاسخ:
والا :نگاه بی دهن:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی