all-gifted

پربیننده ترین مطالب
  • ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۰ اولی
محبوب ترین مطالب
  • ۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۲:۴۹ صدمی

نودمی

چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۳۴ ب.ظ

یادمه اینجا رو برای چی ساختم. می‌خواستم خودم باشم. می‌خواستم بیشتر حاضر باشم، بیشتر باشم.

 یادمه چرا دیگه ننوشتم. چند روز پیش که میم گفت آدرس وبلاگش رو عوض کرده که یه نفر خاص نخونه بهش گفتم منم برای همین دیگه ننوشتم. گفتم خب عوض می‌کردی. گفتم دلم می‌خواد اصلاً حذفش کنم و توی دلم گفتم آخه همه‌ی نوشته‌هاش احمقانه‌ن.

یادمه پارسال تصمیم گرفتم بنویسم دوباره و کانال زدم. کانال برای اینکه حداقل بدونم کیا می‌خونن چون اینطوری امن‌تر بود و بعد پابلیکش نکردم. چند ماه بعدش که دوباره اینجا نوشتم می‌خواستم ادامه بدم اما وقتی نوشته‌های قبلی رو خوندم، ولی جای خالی بعضیا و ردپای اونایی که اتفاقای ناخوشایند بین‌مون افتاده بود رو دیدم پشیمون شدم. دلم می‌خواست همه‌ش رو دور بریزم، اصلاً اون یکی دو سال رو حذف کنم.

حالا دیگه همه‌ی اینا خیلی دور شدن و دلم برا همه‌شون و همه‌تون تنگ شده.

۹۷/۰۶/۲۱ موافقین ۴ مخالفین ۰
س.

نظرات  (۲)


ما هم دلمون برات تنگ شده بود خیلی. منم نسبت به نوشته‌های قدیمم این حس رو دارم و از تداعی یه سری آدم‌ها می‌خوام یا اون پست‌ها رو پاک کنم یا کلاً وبلاگم رو. ولی یه چیزی پس سرم می‌خواد همۀ اینا رو داشته باشه و بازم بنویسه و ادامه بده. :(

خوبه که برگشتی. :اشک-شوق:
پاسخ:
فکر کنم نگه داشتنشون عاقلانهتر باشه، هروقت لازم باشه میشه پاک کرد:دی

ممنونم. به تشویق شما بود. :بغل:
۲۳ شهریور ۹۷ ، ۰۹:۴۶ محمد فائزی فرد
انگار این ماجرا برای خیلی هامون رخ میده.
منم نزدیک به صد و خورده ای مطلب رو فرستادم توی پیش نویس ها. اول می خواستم پاک کنم اما نمی دونم چرا نتونستم.
ولی نمی خوامم جلوی چشمم باشن.
باشن، اما اون قدر دور که سیاهیشون دامنم رو نگیره.
پاسخ:
"باشن، اما اون قدر دور که سیاهیشون دامنم رو نگیره."
چه جمله قشنگی.

خوشحالم که پاک نکردین. و چه خوب که هنوز سر میزنین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی