all-gifted

پربیننده ترین مطالب
  • ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۰ اولی
محبوب ترین مطالب
  • ۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۲:۴۹ صدمی

بیستمی

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۶ ق.ظ

یه جور بی رنگیِ ماتِ غیر شفافِ براق هست، تو بعضی زبونا بش یه چیزی تقریبا معادل نقره ای میگن، نمیدونم قابل تصور توصیفش کردم یا نه، اما دیدن دنیا از پشت پرده ی چنین رنگی خیلی خوبه.

۹۴/۰۷/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
س.

نظرات  (۵)

۲۷ مهر ۹۴ ، ۰۱:۱۱ تکه پاره ها
هممم، رنگ؟ به نظرم یه جور خاکستریه و یه تفسیر خاصه که بتونی با همه چی یه جور کنار بیای برات فرقی نداشته باشه سیاه باشه یا سفید صرفا از اینکه هستن خوشحالی و جدا چه حس خوبیه

شایدم فقط وجود اون دید آرامش بخش باشه یا یه چیزی تو همین مایه یا شایدم باز سوپاپ اطمینان کمتر چرت بگوم در رفته 

کلا توجه ننماین چرت زیاد می گم

پاسخ:
همه شون درستن جز آخری:-" ^_^
:) here comes the twenty
پاسخ:
جاست فور یو اصن :-"
۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۳:۳۲ گرگه میباشم همچنان با شماییم از دانشگاه!
من نمیدونم خاکستریه یا گلبهی یا مشکی متالیک یا حتی زرد انابی (عنابی)!‌ولی هرچی هس خیلی خوبه o_o
*نکته: من تاحالا عناب (اناب) ندیدم
پاسخ:

*قرمز عنابی:-" (و ملت با دیدن پاسخ ایین کامنت سر به دیوار کوفتند=)))) ) اهم:-"


هرچی هس خیلی خوبه، تازه کشفش کردم...

همن:/
چیزه.. سمانه یه کاری کن:|
دست بکش به چشات خاکش بره:/
پاسخ:

اینجوری بیشتر دوس دارما:-؟

اما چشم:دی ^_^

امممم.. اذیتم نکن هنوز دارم به رنگه فک میکنم :|
پاسخ:
:)) خب تو نزدیکی، نشونت میدمش:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی