all-gifted

پربیننده ترین مطالب
  • ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۰ اولی
محبوب ترین مطالب
  • ۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۲:۴۹ صدمی

پنجاه و یکمی

چهارشنبه, ۹ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷ ق.ظ

پایان ترجمه ی دختری با تمام موهبت ها!^_^

۹۴/۱۰/۰۹ موافقین ۲ مخالفین ۰
س.

نظرات  (۷)

۰۹ دی ۹۴ ، ۰۰:۳۸ محمد فائزی فرد
تبریک فراوان.
پشت جلدشم خیلی چیز خفنی بود. حتما باید خوندش.

پاسخ:
ممنون^_^
۰۹ دی ۹۴ ، ۰۲:۵۰ کـولـی :)

تبریـــــــــک.. این‌وخت شب، بهترین چیزی بود که می‌تونس اتّفاق بیوفته.. چاپ شد، بگی ها.
شیرینیشو جور کن در اسرع وقت:دی
پاسخ:
خودش شیرینیه خو
۰۹ دی ۹۴ ، ۰۹:۳۴ تکه پاره ها
تبریکات فراوان به شدت منتظریم 
پاسخ:
تشکرات فراوان:]
تبریککککک! *جیغ و از این حرفا:دی*
صبر ندارم تو دستام حسش کنم *-*
پاسخ:

تشکر! :]

صبر ندارم بخونیش^_^

جلد اول من! "عینک عافتابی"
پاسخ:
خب حالا
عه:/
من اولین کامنت بودم نفرستادههههه:(((
خلاصه که شیرینی بده:-"
قول داده بودی بدیش من بخونم تازه:(
پاسخ:

بیا بریم بیرون:-"

ویرایش نشده خو، داغونه:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی