all-gifted

پربیننده ترین مطالب
  • ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۰ اولی
محبوب ترین مطالب
  • ۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۲:۴۹ صدمی

صدمی

جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۴۹ ب.ظ

همیشه معتقد بودم و بهم ثابت شده که بعد هر سختی آسونیه، اما دنیا اینقدر احمقانه ست که بعد از به دست آوردن کلی چیز فوقالعاده باورنکردنی، بازم ته دل آدم برای اون کوچیکترین چیز احمقانهای که از دست رفته میلرزه.

چیکار میشه کرد؟

۹۷/۰۸/۱۸ موافقین ۴ مخالفین ۰
س.

نظرات  (۱)

۱۹ آبان ۹۷ ، ۰۹:۱۹ محمد فائزی فرد
یه آیه هست که برای من یکی خیلی عجیبه. می گه چه بسیار چیزهایی که شما فکر می‌کنید براتون مفیده و در واقع به ضرر شماست و چه بسیار چیزهایی که فکر می‌کنید به ضرر شماست و براتون مفیده.
صرفا برام عجیبه، هنوز بهش ایمان قلبی پیدا نکردم اما وقتی بهش فکر می‌کنم شادی و ناراحتیم با هم پایین می‌ریزه. موفقیت‌هام کم اهمیت می‌شن و شکست‌هام از اون کم اهمیت‌تر. اصلا انگار آیهه داره بهم می‌گه:« پسر تو خیلی احمقی» ولی دلم با همین فحشه قرص می‌شه :)))
شاید مشکل دارم
پاسخ:
راستش خودم هم بهش اعتقاد دارم.
باید یه کم در موردش بیشتر صحبت کنیم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی