all-gifted

پربیننده ترین مطالب
  • ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۰ اولی
محبوب ترین مطالب
  • ۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۲:۴۹ صدمی

یه نکته

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۴ ق.ظ

این وبلاگ خبرگزاری من نیست که توش ابلاغیه ی رسمی منتشر کنم، اگر مخاطب مطلبی باشین، طوری بهتون اشاره میشه که فقط خودتون بفهمین، اما قلمرو منه، تفسیراتون رو برای خودتون نگه دارین.

۹۴/۰۷/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
س.

نظرات  (۳)

آخه ملت وقتی کامنت می دن خود به خود تفسیر هم توش لحاظ میشه.
دیگه کامنت ندیم یعنی؟ :)
پاسخ:
نه، منظورم این نبود، وگرنه نظرات رو می بستم سخنرانی هم نمی کردم. اشاره م به کسایی بود که اینجا رو با پایگاه خبرگزاری اشتباه می گیرن و میخوان برای من تعیین تکلیف کنن 😊
۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۰:۵۶ یک عدد "گرگه" میباشم از دانشگاه!
نکته:
من اینم میخاسم بش اشاره کنم یادم رفت :| کلا من یادم هیچ وقت خونه نیس :| همش میره!
کامنت:
"ازین نگاهای بدون دهن"
پاسخ:
😶 مرسی ^_^
ببین من برای اولین بار تو عمرم این حسو تجربه کردم:|
و چه حس خوبیه:|

اینکه رفیقت یه پستِ اعتراضی بنویسه به یه عده، بعد خیالت صد در صد جمع باشه که با تو نیس:| تو حاشیه حتی:/
تاحالا تجربه ش نکرده بودم:|
هرکی هرجا فحش داده حس میکنم نصفشو با من بوده:|

دیگه اینکه بی خیال رفیق جانم.. اتفاقا کلیم فانه:)))
به خودشون بگیرن بعد بگی با تو نبودم ضایع شن:)))

پاسخ:
چقدر خوبی تو... :]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی