all-gifted

پربیننده ترین مطالب
  • ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۰ اولی
محبوب ترین مطالب
  • ۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۲:۴۹ صدمی

بیست و دومی

شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۳۶ ب.ظ

من مطمئنم یه جایی یه اشتباهی شده، برزخ و جهنم رو برعکس برامون معنی کردن. شکنجه شدن خیلی راحت تره تا سردرگمی، شکنجه حداقل یه انتهایی، یه صعود و فرودی داره...

یه جای کار بدطوری می لنگه...

۹۴/۰۸/۰۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
س.

نظرات  (۳)

خب فک کنم کسی نگفته تو برزخ قراره خوش بگذره. همین سر درگمی و بلاتکلیفی شکنجه ی اصلی برزخه. ولی احتمالا هر سه تاش یه چیزه در اصل و همه مون سر کاریم.
فقط یه جای کار بد طوری نمی لنگه. کل کار به طرز بدی می لنگه و آدم بهش توجه نکنه راحت تر می گذره زندگیش.
پاسخ:
هممم، عاره شاید اینا فقط مفاهیمین ک خودمون ایجاد کردیم:-؟ بش فکر نکرده بودم:-؟
۰۲ آبان ۹۴ ، ۲۲:۵۷ تکه پاره ها
هر جفتش به یک اندازه ترسناکن چه اونی که هست چه اونی که بوجود آوردیم...

شاید این را به وجود آوردیم از سردرگمی خلاص بشیم...

یحتمل یه جاش می لنگه شاید اصلا ذهن ما می لنگه :-"

شایدم دوباره سوپاپ اطمینان کمتر زر برن من می لنگه :)))...
پاسخ:

شایدم ذهن ما می لنگه...


:]

مطمئنم نه من و نه شما معنی شکنجه رو درک نمی کنیم
همون طور که معنی لذت رو درک نمی کنیم.

پاسخ:
اوهوم، صرفا از رو تصوراتمون از دنیا درباره همه چی حرف میزنیم و فکر میکنیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی