all-gifted

پربیننده ترین مطالب
  • ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۰ اولی
محبوب ترین مطالب
  • ۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۲:۴۹ صدمی

پنجاهمی

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۲۵ ب.ظ

وقتی هی حرف میزنی کسی نمیفهمه، کم کم از حرف زدن میترسی... بدتر از اون وقتیه که اشتباهی می فهمن... پووووف!


بعد بعضیام هستن حرف نزده میفهمن چی میخوای بقهمونی بهشون... اینا خیلی خوبن... خیلی!

۹۴/۱۰/۰۸ موافقین ۲ مخالفین ۰
س.

نظرات  (۲)

مورد اولی دلیلیه که باعث میشه بیشتر قانع شم که حرف نزنم ._.
پاسخ:
یه بنده خدایی امروز بم گفت "مگه برای مردم زندگی میکنی؟":-"
۰۸ دی ۹۴ ، ۱۷:۲۵ محمد فائزی فرد
یه یارویی بود که نمی دونم کی بود. ولی مطمئنم آقا بودن. دی:
بعد این آقاهه می گفت: اگه می خوای از چیزی ناراحت نشی، توقعاتت رو از اون چیز بیار پایین.
یعنی خب پنجه زدن یه گربه یه چیز طبیعیه، بعد من رفته بودم گوشت داده بودم به گربه ی خاصی بعد اینکه حس می کردم الان باید دوستم داشته باشه. دستم رو بردم جلو ناز کنم، زد لهم کرد. ناراحت شدم چون فک می کردم باید ...

البته یه تصحیح کلی کنم حرفم رو اونم اینه که خب حق داری خسته شی.
نه اصن به نظرم حرف بالام به شدت اشتباهه. اینکه دیگران منظور آدم رو نفهمن فاجعه است.
حرف بالایی رو هم پاک نمی کنم که روند تفکرم رو به نمایش دربیارم.
فقط یه چیزی، سعی کن خیلی واضح حرف بزنی. همه اندازه شما لزوما قدرت تحلیل ندارن. خسته کننده است اما احتمالا جواب میده. دی:
پاسخ:

اوهوم... فکر کنم اصن اگه گاهی خسته نشیم همه چی کسل کننده بشه...

مرسی! خیلی خوب بود این حرفا! خیلی خیلی! جواب هم داد...

^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی