all-gifted

پربیننده ترین مطالب
  • ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۰ اولی
محبوب ترین مطالب
  • ۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۲:۴۹ صدمی

هشتاد و هشتمی

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۳۶ ب.ظ

دلم میخواست اینجا رو حذف کنم، خصوصا بعد از اتفاقایی که توی نمایشگاه و بعد نمایشگاه پارسال افتاد. ولی دلم نیومد. یه مدت صرفا نگهش داشتم که بتونم ببینم کی وبلاگهاتون رو عاپ میکنین، خداروشکر اون موقع یادم نبود از رو اکانتم میتونم وبلاگهاتون رو دنبال کنم و به اینجا وابسته نیست.

بعدتر خواستم آدرسش رو عوض کنم، دوست نداشم هیچکدوم از "کسی که قبل دوستت بوده و حالا نیست"ها اینجا باشه.

الان دیگه خوشبختانه یا بدبختانه، هیچکدوم اینا دیگه اهمیتی نداره.

دلیل زیاد دارید. بهونه زیاد دارید. تقریبا میتونم بگم هیچکدومشون رو نمیتونم قبول کنم. خودتون هم بودید قبول نمیکردید. گفتم دور نشید. شدید. منم میشم. شدم. میبینید که:)

شاید بنویسم. شایدم ننویسم. نمیدونم.

۹۵/۱۰/۱۳ موافقین ۳ مخالفین ۳
س.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی